Aşağıdaki terminolojiler Kullanım Şartları, Gizlilik Politikası ve diğer tüm sözleşmeler için geçerlidir. Sözleşmedeki terminolojinin, tekil, çoğul, büyük harflerle yazılması anlamını değiştirmez.
MADDE 1 : TARAFLAR VE KISALTMALAR
1.1. Sözleşmenin Tarafları
1.1.1. Bir tarafta aşağıda adresi bulunan Maksimum Teknoloji Bilgi İşlem Ltd. Şti. (Bundan sonra sözleşmede "MyDISK" olarak anılacaktır.)
Adres: Flatofis - Defterdar Mah. Otakçılar Cad. No:78 Kat:1/15 Eyüp / İSTANBUL
1.1.2. Diğer tarafta veri kurtarma talep formunda yazan adı soyadı, ticari ünvan bilgileri, veri kaybına uğrayan site kullanıcıları, siz, Gerçek ve Tüzel Kişiler: (Bundan sonra sözleşmede "MÜŞTERİ" olarak anılacaktır.)
Adres: Müşterinin veri kurtarma talep formunda bildirdiği adrestir.
Yukarıda belirtilen adresler tebligat adresi olarak kabul edilmiştir.
1.2. Sözleşmedeki Kısaltmalar
1.2.1. Maksimum Teknoloji Bilgi İşlem Ltd. Şti. (Bundan sonra sözleşmede "MyDISK" olarak anılacaktır.)
1.2.2. Veri kaybına uğrayan site kullanıcıları, siz, Gerçek ve Tüzel Kişiler: (Bundan sonra sözleşmede "MÜŞTERİ" olarak anılacaktır.)
1.2.3. https://www.mydisk.com.tr (Bundan sonra sözleşmede "SİTE" olarak anılacaktır.)
1.2.4. Kargo, Kurye Firması veya Personeli (Bundan sonra sözleşmede "KARGO" olarak anılacaktır.)
1.2.5. Veri kaybedilen cihazın sahibi olmayan hertürlü gerçek ve tüzel kişiler (Bundan sonra sözleşmede "ARACI" olarak anılacaktır.)
1.2.6. Veri kaybına uğradığınız dahili ve harici SSD, SAS, SATA, SCSI, FC, IDE, ATA hard diskler, sunucu, sanal sunucu, DAS, NAS, SAN, DVR, NVR, yedekleme üniteleri, yedekleme kartuşları, video kamera, disket, memory, hafıza kartları, usb stick flash bellek, CD/DVD, yedekleme kartuşları veya yazılımsal, fiziksel veri saklama üniteleri (Bundan sonra sözleşmede "CİHAZ" olarak anılacaktır.)
1.2.7. Veri kurtarma hizmeti, hizmet detayları, telefon konuşma detayları, e-mail yazışmaları, analiz detayları, veri kurtarma süreç ve işlem detayları, fiyat teklifi (Bundan sonra sözleşmede "İŞLEM ÖZETİ" olarak anılacaktır.)
1.2.8. Bundan sonra sözleşmede format atılması, biçimlendirme, işletim sistemi kurulması, dosya, klasörlerin silinmesi, silinen dosyanın aynı isimle yeniden oluşturulması, dosya ve klasörlerin üzerine eski yedeklerin yüklenmesi, kopyalanması, virüs, hacker saldırısı, partition, bölüm silinmesi, chkdisk,scandisk, fschk uygulanması, yazılımsal sabotaj, veri kurtarma programlarının uygulanması, kurtardığınızı zannettiğiniz verileri aynı diske yüklemeniz Yazılımsal Veri Kaybı diye anılacaktır.
1.2.9. Bundan sonra sözleşmede cihazın ekonomik kullanım ömrünü doldurması, cihazın yangına maruz kalması, elektrik kesintisine maruz kalması , aşırı voltaj, sabotaj, cihazın düşmesi, darbe alması, sıvı temasına maruz kalması, cihazın sesli çalışması, cihazın içinde bulunan okuyucu kafa atması, vurması, cihaza erişilememe, cihazın görmemesi, cihazın tanınmaması, biçimlendirme uyarısı, elektronik kartın müdahale görmesi, elektronik kartın değiştirilmesi, elektronik kartın çiplerinin sökülmesi, elektronik kartın yanması, elektronik karttan yanık kokusunun gelmesi, elektronik karttan duman çıkması, etiketin zarar görmesi, cihaz kapağının açılması, okuyucu kafaların değiştirilmesi, plakalerın değiştirilmesi, disk plaka yüzeyi çizilmiş, tozlu olması, disk yüzeyinde parmak izlerinin olması Donanımsal Veri Kaybı diye anılacaktır.
MADDE 2 : SÖZLEŞMENİN KONUSU, KAPSAMI VE KULLANIM ŞARTLARI
2.1. Sözleşmenin Konusu
Yukarıda bilgileri yer alan taraflar arasında, karşılıklı mutabakat, özgür iradeleri ve bu sözleşme ile belirtilen şartlar doğrultusunda MyDISK'ten talep etmiş olduğunuz VERİ KURTARMA hizmetini kapsar.
MÜŞTERİ bu siteyi kullanmakla, bu site vasıtasıyla sunduğumuz hizmetlerden yararlanmayı talep etmekle, herhangi bir cihazı elden ya da kargo aracılığı ile MyDISK merkez ve iletişim ofislerine teslim etmekle aşağıda belirtilen sözleşme şartlarını okumuş ve kabul etmiş sayılır. Müşteri, site ortamında veri kurtarma talep formunu doldurmakla ve cihazın MyDISK'e gönderilmesi ile bu sözleşmeye imza atmış sayılır.
Eğer sözleşme detaylarında belirtilen şartları kabul etmiyorsanız veya tercih önceliğiniz verileriniz değil ise "LÜTFEN veri kurtarma hizmetimizden faydalanmayınız."
2.1.1. MyDISK, veri kurtarma hizmetini madde 1.2.6.8.9'de belirtilen hertürlü veri kaybına uğramış olduğunuz cihazınızı Türkiye'de ve yurtdışındaki diğer veri kurtarma firmaları ve çözümlerine ihtiyaç duymadan kişisel, ticari veri gizliliği açısından Flatofis - Defterdar Mah. Otakçılar Cad. No:78 Kat:1/15 Eyüp / İSTANBUL adresindeki laboratuvarlarında kendisi vermektedir.
2.1.2. MyDISK İstanbul Ticaret Odası'na (www.ito.org.tr) kayıtlıdır; meslekle ilgili davranış kurallarına aynı adresten ulaşabilirsiniz.
2.1.3. MyDISK, veri kaybına uğramış olan cihazın imalatçısı, üreticisi, satıcısı, teknik destek servis noktası, ithalatçısı, toptancısı ve dağıtıcısı değildir.
2.1.4. MyDISK çalışmayan, bozuk cihazınıza tamir işlemi yapmaz ve yapmamaktadır. Tamir işlemi cihazı satın aldığınız şahıs, firma ve dağıtıcısı ile çözülebilmektedir. Tamir işlemi sonucunda veri kaybına uğrayabilirsiniz.
2.1.5. Verilerinizi kaybetmediyseniz veya veri kaybına uğramadıysanız "LÜTFEN veri kurtarma hizmetimizden faydalanmayınız.
2.1.6. Cihazınızın sağlam veya çalışır durumda olduğunu düşünüyorsanız "LÜTFEN veri kurtarma hizmetimizden faydalanmayınız.
2.2. Kapsam ve Kullanım Şartları
2.2.1. MyDISK’e veri kurtarma hizmeti almak amacıyla teslim ettiğiniz her türlü cihazı yazılımsal ve fiziksel durumuna göre; arızalı, bozuk, sorunlu ve veri kaybına uğramış olarak kabul etmiş bulunursunuz.
2.2.2. MyDISK, donanımsal arızalı cihazın durumuna göre veri kurtarma yapılması amacıyla her türlü fiziksel müdahaleyi yapabilir.
2.2.3. MyDISK, yazılımsal arızalı cihazın durumuna göre veri kurtarma yapılması amacıyla her türlü yazılımsal müdahaleyi yapabilir.
2.2.4. Veri kurtarma hizmeti amacıyla cihaza yapılacak fiziksel ve yazılımsal müdahale sonucunda cihaz MyDISK tarafından teslim alındığı andaki fiziksel ve yazılımsal durumundan farklı bir hale gelebilir. Müşteri veri kurtarma hizmetinden vazgeçmiş olsa bile cihazı bu şekli ile geri almayı kabul eder.
2.2.5. Donanımsal arızalı cihazlarda, MyDISK veri kurtarma hizmeti sırasında cihazın satıcı ve üreticisi tarafından sağlanan (varsa) garanti şartlarının bozulmaması için en üst seviyede özeni gösterir ancak bunu her zaman garanti edemez.
2.2.6. MyDISK veri kurtarma hizmetinin başarıyla sonuçlanması için elindeki tüm imkanlarını %100 oranda kullanmayı garanti eder ancak cihazınızın durumuna göre hizmetin %100 başarı ile sonuçlanmasını her zaman garanti edemez.
2.2.7. MyDISK kişisel, ticari veri gizliliği açısından kurtarılan veya kurtarılacak verilerin bütünlük, sağlamlık ve çalışabilirlik kontrolünü yapmaz. Kontrol işlemi sorumluluğu size veya verilerin sahibine aittir. Özgür iradeniz ile ödemesini yapıp kontrol yapmadan teslim aldığınız verilerden MyDISK sorumlu değildir. Müşteri kontrol yapmadan teslim aldığı veriler için ödemiş olduğu ücretin tamamını veya bir kısmının iadesini talep edemez.
2.2.8. Her türlü çift taraflı kargo gönderi ücretleri müşteriye aitttir. Müşteri tarafından "karşı taraf alıcı ödemeli" gönderilen kargo paketleri kabul edilmeyecektir.
2.2.9. Müşteri kargo esnasında oluşabilecek hasarlara karşı güvenli bir paketleme yapmak zorundadır. Güvenli paketleme için tıklayınız.
2.2.10. İş bu sözleşme ile MyDISK, hizmet verdiği bütün kişi, kurum, kuruluş ve markaları bu site ve diğer projelerinde referans olarak gösterebilir ve/veya referans gösterdiği kurum ve kuruluşları kendi web sitesi üzerinde yayınlayabilir. Referans olarak ifşa olmak istemeyen kişi, kurum veya kuruluşların bu konuda MyDISK'e hukuk birimleri aracılığı ile resmi kanallar üzerinden yazılı bildirim yapmaları gerekmektedir.
2.2.11. Müşteri kesinlikle MyDISK sistemlerini zor durumda bırakmak, sistemlerine zarar vermek, sistemlerinin işleyişini engellemek, bu sistemlerden veri çalmak veya bu sistemleri herhangi bir şekilde yanıltmak için kullanamaz. Müşteri hiçbir şekilde MyDISK sistemlerinin güvenliğini tehdit edecek girişimlerde, uygulamalarda, bu ve benzeri hiçbir teşebbüste bulunamaz. Örnek olarak (fakat bunlarla sınırlı değildir): Sisteme yada sistemin herhangi bir bölümüne yetki dışı izinsiz giriş, kullanım, güvenlik taramaları, sistem kaynakları ve trafiğini ölçme ve test işlemleri, email bombardımanı, DDoS (Denial Of Service) saldırıları ve sistemi aşırı yükleme girişiminde bulunan saldırılarda bulunmak yasaktır. MyDISK bu maddenin ihlali durumunda anlaşmayı bildirimsiz fesih etme hakkına sahiptir.
MADDE 3 : ÜYELİK İŞLEMLERİ
3.1. Üyelik bilgileri, Müşteri tarafından üye kaydı sırasında girilen bilgilerdir. Yapılan işlemlerde bu bilgiler kullanılacağından Müşterinin bu bilgileri hatasız, eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır. Bu konudaki olası bir hatanın mesuliyeti Müşteriye aittir.
Müşteriler Kayıt/Başvuru sırasında verdiği bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu kabul ve beyan eder. Müşterinin Elektronik Posta Adresine (Email) yapılan tüm bildirimler, Tebligat Kanunu’nun ilgili hükümleri uyarınca Müşteriye yapılmış sayılır. Müşteri İletişim e-mail adresini güncel tutmakla, adres değişikliklerini servis sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Aksi takdirde, sistemde kayıtlı bulunan elektronik posta adresine yapılan bildirim, bizzat müşterinin kendisine yapılmış addedilir.
3.2. Müşteri cihazla birlikte veri kurtarma talep formunda öncelikli olarak kurtarılması istenen veriler hakkındaki tanıtıcı bilgileri (dosya ve klasör isimleri, dosya uzantıları v.b.) yazılı olarak bildirir.
3.3. Herhangi bir şekilde kasti olarak yanlış kimlik beyanında bulunan Müşteri, gerçek kimlik veya iletişim bilgilerini sağlayana kadar MyDISK bu Müşteriye sağladığı hizmetleri durdurma hakkını saklı tutar.
3.4. Müşteri, kendisine MyDISK tarafından sağlanan her tür üye bilgisi, şifre ve parolanın güvenliğinden kendisi sorumludur. Bu şifre ve parolaların 3. kişilerin eline geçmesi durumunda doğabilecek zararlardan MyDISK sorumlu tutulamaz.
3.5. MyDISK sizi teslim ettiğiniz cihazın gerçek hak sahibi olduğunuzu kabul eder. MyDISK gerekli gördüğünde cihazın gerçek sahibini teşhis edebilmek için hizmetleri duraklatmak ve müşteriden resmi belge yahut bu hususta verilmiş bir mahkeme kararı talep etmek hakkına sahiptir. Bu araştırmalar ya da tarafların ortak beyanı ya da yargı mercii kararı doğrultusunda MyDISK anlaşmazlık konusu cihazı gerçek hak sahibine aktarır.
3.6. ARACI vasıtasıyla üyelik kaydı yapanlar MyDISK açısından dolaylı müşteridir. Dolaylı müşteriler MyDISK’ten hiçbir hak talep edemez ve MyDISK’e karşı hiçbir talep hakları yoktur. Dolaylı müşteriler, hizmetlerinin ücretlendirilmesi, kendilerine teknik destek verilmesi ve karşılaşabilecekleri bu ve bunu dışındaki tüm olaylarda tek muhataplarının ARACI olduğunu kabul ederler.
MADDE 4 : VERİ KURTARMA SÜRESİ
4.1. İş bu ile sözleşme internet ortamından veri kurtarma talep formunu doldurmakla veya cihazın MyDISK'e elden , kargo aracılığıyla ulaşmasıyla birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
4.2. Veri kurtarma süresi belli olmayan bir hizmettir. Hizmet süresini cihazın marka, modeli, kullanım süresi, kullanım biçimi, cihazın doluluk oranı, kullanılan fiziki ortam şartları, veri kaybetme şekliniz, yapılan müdahaleler belirlemektedir. MyDISK verilerin kurtarılabilmesi için bir süre belirleyebilir. Bahsi geçen süre kesin ve bağlayıcı bir süre olmayıp Veri Kurtarma, analiz süresini hizmet alım türü ( Ücretli Ekspres) ve cihazınızın durumu belirlemektedir. Bu süre cihazın fiziksel, yazılımsal durumuna göre tahmin edilen sürenin üzerine çıkabilir ya da altında kalabilir dolayısı ile herhangi bir bağlayıcılığı yoktur. Bazı durumlarda bu süre çok uzun zaman alabilmektedir.
4.3. Kaybettiğiniz verilere acil ihtiyacınızın olması verilerin hızlı kurtarılacağı anlamına gelmez. Kurtarma süresini cihazınızın durumu belirlemektedir.
4.4. MyDISK'ten aldığınız ve talep ettiğiniz hizmet ve işlemler süresince bu cihaz ve içindeki ihtiyacınız olan verilerden dolayı oluşacak garanti dışı kalma, iş gücü kaybı, maddi, manevi ve zaman kayıplarınızdan MyDISK sorumlu tutulamaz.
MADDE 5. GİZLİLİK VE GÜVENLİK
Gizlilik Politikası, http://www.mydisk.com.tr/tr/gizlilik-sozlesmesi/ adresi üzerinde duyurulan gizlilik ilkeleri ile ilgili prensiplerin belirtildiği politikadır.
MADDE 6. MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÇALIŞMA SAATLERİ
Her türlü soru ve talebiniz için Müşteri İletişim Merkezi’mize hafta içi 09:00 – 18:00, cumartesi günü 10:00-14:00 saatleri arasında 444 8374 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. MyDISK'in sizi arama zorunluluğu yoktur. Tüm işlemleri Müşteri takip etmek zorundadır. Müşteri temsilcilerimizden alabileceğiniz hizmetler:
• Veri kurtarma hizmet detayları
• Cihazınız durumu hakkında bilgilendirme, işlem detayları
• Fiziksel Müdahele onayı
• Donor disk temini
• Kurtarılan verilerin kontrolü
• Veri kurtarma fiyat teklifi
• Sözleşme, ödeme veya kişisel ve ticari bilgilerinizi güncelleme
• Her türlü soru ve talebinizin çözümlenmesi
MADDE 7. SÖZLEŞMENİN SONA ERMESİ VE GERİ İADE
7.1. Sözleşme Müşteri cihazı MyDISK’ten geri aldığı zaman veya Müşteriye kargo ile gönderildiği zaman sona erecektir.
7.2. Müşteri tarafından kötü ve hatalı paketleme sebebi ile cihazınızda oluşan veya oluşabilecek fiziksel hasarlardan MyDISK sorumlu değildir.
7.3. Taşıma sırasında oluşabilecek hasarlardan Kargo firması sorumludur. Bu sebeple, cihazınız size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, kargo paketini açmanızı ve içinden çıkan cihazların hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Cihazda herhangi bir hasar olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyebilirsiniz. Cihazlar kargo esnasında sigortalı olduğundan, oluşan hasarların tazmini kargo firmasına aittir.
7.4. Müşteri istediği zaman sözleşmeyi yazılı bildirim ile fesih edebilir, fakat ödenmiş ücretlerin tamamını ve birkısmının iadesini isteyemez.
7.5. Müşteri veri kurtarma hizmetlerinden vazgeçmiş olsa bile cihazın tarafınıza iadesi laboratuvar çıkışına bağlı en uygun süre içinde yapılacaktır.
7.6. Müşteri fiyat teklifini kabul etmez ise cihazın tarafınıza iadesi laboratuvar çıkışına bağlı en uygun süre içinde yapılacaktır.
7.7. Müşteri fiyat teklifini kabul eder ve ücreti nakit veya banka kanalı ile öder ise veri kaybedilen orjinal diski donor diskin iadesi yapılmayacaktır.
7.8. Zamanında teslim edilemeyen kargo ve kurye gönderilerinden dolayı meydana gelebilecek maddi manevi kayıplardan MyDISK sorumlu değildir.
MADDE 8. YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Merkez Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.